Při objednávce nad 1 500,- Kč DOPRAVA ZDARMA.

NETOVÁRNOST DĚLÁ TVÁRNOST

Upcyklace a redukce odpadu jsou silná slova, ale znějí dobře. I s naší značkou rezonují. Původně jsem své difuzéry a svíčky nabízela v upcyklovaných papírových tubusech, do nichž se vkládaly tiskoviny z reklamních agentur, které jsem zdobila vlastními zpravidla květovanými ilustracemi. Tubusy mi řezal na míru manžel, poté jsem je smirkovým papírem brousila, polepovala dekorem a info nálepkami o konkrétním produktu. Příprava jednoho tubusu zabrala opravdu dost času. A další podstatnější mínus - chyběla jim víčka. Tak jsem objednala několik set kusů plastových víček, které seděly do průměru tubusu. Takže upcyklace ok, ale co ty plasty? Vytvářely jsme vlastně další odpad, který nikdo nepotřebuje. Někdy se stalo, že mi některá dobrá duše obal vrátila. Ale upřímně – skladování takových obalů zabralo spoustu místa a dovedete si představit s jakou municí jsem vyjížděla na trhy? Velká zábava. Rozhodla jsem se, že to chci dělat jinak.

CO POTŘEBUJU?

Až se navršil čas a všechny objednaná víčka jsem na papírové tubusy použila a vše prodala, chtěla jsem změnu. Mnozí si možná myslí, krok zpátky, tak jak to dělají ostatní. Ale já si to nemyslím. Abych se posunula dál, kladla jsem si otázku – co potřebuju?

Potřebuju proces své výroby zjednodušit. Takže volba padla na craftové papírové krabičky.

Potřebuju minimalismus. Líbí se mi. Uklidňuje mě. Takže právě tvořím nové nálepky na krabičky.

Potřebuju originalitu a vidět ve své práci kus sebe. Do konce roku se chci poohlédnout po hedvábném papíru, na který nechám natisknout své grafické návrhy.

Potřebuju hezčí balení zboží uvnitř, navzdory tomu, že vnější krabice, ve kterých produkty posílám, jsou již použité od jiných firem – sláva recyklaci. Takže součástí mého balení jsou děkovné kartičky, voňavé dárečky a touha se zlepšovat, protože nemám balení dárků naděleno od Boha.

Potřebuju se krotit ve svých kreativních nápadech a jít postupně, raději pomaleji rovnou na věc a hlavně dotáhnout započaté akce do konce. Jsem typický vykopávač a mnohdy mě to dotahování úkolů moc nebaví. Každý máme své silné a slabé stránky, njn.

Potřebuju najít odvahu a být vidět na sociálních sítích. Tak to je jako v současnosti největší výzva. Reels a stories, které zaujmou a neztrapní. Potřebuju se více vzdělávat. Výhoda – mám touhu a zájem.

Potřebuju více prodávat, abych vytvořila větší zásoby materiálu 😊

Potřebuju zvýšit povědomí o své značce, aby chytila zákazníky za nos i srdce. Viz výše socky, reklama, propagace a tak. Btw máte obchůdek s dárkovým zbožím a moje produkty vás chytily za nos? Neváhejte se ozvat a můžeme se domluvit na možné spolupráci.

CO POTŘEBUJÍ?

A součástí toho je ještě další otázka, neméně důležitá, která vede doslova ruku k ruce – co potřebují mí zákazníci? Obě témata jsou stejně zásadní a nemohou obstát jedno bez druhého - jako ruce, které k sobě vzájemně míří a stiskem si vysloví pozdrav, porozumění. Co tedy potřebují?

Potřebují přírodní produkty, které se svou kvalitou prodávají samy. To sedí, nevyráběla a neprodávala bych nic, co by neobstálo mému nosu. Na kvalitě a šetrném, přírodním složení produktů mi vážně záleží.

Potřebují produkty, o kterých se dozví a zaujmou je svým příběhem. Aneb sebrat tu odvahu být vidět i slyšet. Aneb tu, co sedí v koutě, nikdo neuvidí. I Popelka šla na bál a pak už to znáte…

Potřebují, aby měli důvod se těšit domů, na vůni, která je neomrzí. Proto vznikla mimo jiné kolekce KOLOROKEM - difuzéry na všechna roční období, díky kterým vás lépe naladí a natěší na změny počasí venku a vevnitř náladu provoní.

Potřebují, aby jejich toaleta konečně voněla bez chemie. Potřebují rozumět složení zakoupených výrobků. Máte v domácnosti malé děti? Tak už jste asi také zamávali Savu a spol.? Jako vážně, proč myslíte, že jsem začala vyrábět difuzéry? Mám doma dva chlapečky, kteří neřeší, že při akci se prkýnko zvedá, natož mnohdy zapomenou spláchnout…

Potřebují si před koupí pročíst recenze a zpětné vazby od předchozích zákazníků. Nechceme kupovat zajíce v pytli. Hodnocení zboží je něco, co nám na webu dlouho chybělo, uznáváme a chceme to v blízké době napravit. Abychom jej získali, nebraňte se prosím dát chvíli svého času na vyplnění recenzí.

Potřebují znát člověka, který stojí za značkou a je základem, hlavou i srdcem svých voňavých výrobků. Tady jsem. Píšu články, tvořím web i sítě a samozřejmě i veškerý svůj sortiment. Zabere to dost času, ale stále mi to dává smysl a má vize mne vede dál.

Potřebují darovat krásný dárek, který je originální, vykouzlí obdarovanému úsměv na rtech a lahodí i vybraným čumáčkům. Ne každá vůně voní každému. Já to respektuji a chápu. Ve svých zákaznících chci probudit pocit jedinečnosti, že moje esence nejsou pro každého. Co? Každého totiž neobdarujete, jen osobu, která je vám skutečně blízká a záležím vám na ní…

Potřebují se těšit na sezónní novinky a nebát se požádat o individuální přístup. Aneb netovárnost dělá tvárnost. Baví mě být kreativní, vytvářet a inovovat své produkty. Sem tady pro vás. Se mnou se můžete osobně domluvit. Pořádám např. velmi oblíbené workshopy na tvorbu osobního parfému, ať už v rámci vašeho pracovního teambuildingu nebo jen tak jako dárek pro kamarádku. Tak mne neváhejte kontaktovat.

Potřebují se bavit a vzdělávat. Jak pečovat o svíčku? Čím čistit prázdnou skleničku od difuzéru nebo sójového vosku? Kolik tyčinek na začátek dát do difuzéru, aby to bylo tak akorát? A jak dlouho vám difuzér vydrží? Tohle se dozvíte také u nás formou čtení blogu, reels nebo příspěvků na sítích. Dříve nebo později. Kvalitněji a lépe. Snad i pochopitelně.

Potřebují nakoupit výhodněji. Viz pilíř níže o věrnostním programu.

Potřebují být součástí komunity značky. Tohle je pilíř, na kterém chceme stavět. Osobní přístup. Chceme budovat komunitu spokojených zákazníků, kteří se vracejí. Výhody a věrnostní programy pro ty, kteří již na e-shopu zakoupili a rádi se k nám vracejí. Je to v plánu, součást naší vize. Btw viděli jste svíčky Hořím pro dobrou věc pro neziskovku Popálky? Rádi bychom šířili náš sortiment dál i do firem jako dárkové zboží pro své zaměstnance a obchodní partnery. Protože originální dárky se neovoní.

Když jste to dočetli až do konce, zeptám se teď vás. Shodují se výše uvedené potřeby při výběru zboží s těmi vašimi? Cílem naší značky je, aby se naše očekávání setkala s očekáváním našich zákazníků.

Změny neumím tvořit překotně a rychle, ale když znáte směr, je snadnější se na cestu vydat a dorazit do cíle. Tak já jdu. Přeji nám všem šťastnou cestu!